8 sie 2017 11:08
FORUM
FORUM OGÓLNE
8 sie 2017 18:49
8 sie 2017 19:49
8 sie 2017 21:06
9 sie 2017 07:04
Mam problem. Jak wgrywam np. F1 2005 CDTP albo F1 1999 WCP mod do rFactor mam na ultra 60FPS ale jak wgram F1 2016 AL to mam na niskich i wysokich tylko 20-25 FPS
9 sie 2017 07:15
Adrian Znosko napisał(a):
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
Mam problem. Jak wgrywam np. F1 2005 CDTP albo F1 1999 WCP mod do rFactor mam na ultra 60FPS ale jak wgram F1 2016 AL to mam na niskich i wysokich tylko 20-25 FPS
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
9 sie 2017 08:57
odpal rFactor z parametrem +fullproc
9 sie 2017 14:10
Mateusz Guzowski napisał(a):
A można wyłączyć za pomocą jakiegoś pliku "odbicia na karoserii"? Ponieważ te np. F1 2005 CTDP nie ma takich odbic i a te F1 2016 AL ma i podejrzewam że to może być źródło problemu. Ponieważ w F1 od codmasters też jak miałem odbicia na wysokich lagowało.
Mateusz Bogusz napisał(a):
Spróbowałem i nic nie dało
Adrian Znosko napisał(a):
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
Mam problem. Jak wgrywam np. F1 2005 CDTP albo F1 1999 WCP mod do rFactor mam na ultra 60FPS ale jak wgram F1 2016 AL to mam na niskich i wysokich tylko 20-25 FPS
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
A można wyłączyć za pomocą jakiegoś pliku "odbicia na karoserii"? Ponieważ te np. F1 2005 CTDP nie ma takich odbic i a te F1 2016 AL ma i podejrzewam że to może być źródło problemu. Ponieważ w F1 od codmasters też jak miałem odbicia na wysokich lagowało.
Mateusz Bogusz napisał(a):
odpal rFactor z parametrem +fullproc
Spróbowałem i nic nie dało
Zmodyfikowane 9 sie 2017 14:31 przez Adrian Znosko.
9 sie 2017 15:21
Adrian Znosko napisał(a):
To byś już musiał pewnie mdoa modyfikować, bo tak są zrobione bolidy. Ja się w sumie nie znam. Niech ktoś bardziej obeznany się wypowie.
Mateusz Guzowski napisał(a):
A można wyłączyć za pomocą jakiegoś pliku "odbicia na karoserii"? Ponieważ te np. F1 2005 CTDP nie ma takich odbic i a te F1 2016 AL ma i podejrzewam że to może być źródło problemu. Ponieważ w F1 od codmasters też jak miałem odbicia na wysokich lagowało.
Adrian Znosko napisał(a):
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
Mam problem. Jak wgrywam np. F1 2005 CDTP albo F1 1999 WCP mod do rFactor mam na ultra 60FPS ale jak wgram F1 2016 AL to mam na niskich i wysokich tylko 20-25 FPS
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
A można wyłączyć za pomocą jakiegoś pliku "odbicia na karoserii"? Ponieważ te np. F1 2005 CTDP nie ma takich odbic i a te F1 2016 AL ma i podejrzewam że to może być źródło problemu. Ponieważ w F1 od codmasters też jak miałem odbicia na wysokich lagowało.
To byś już musiał pewnie mdoa modyfikować, bo tak są zrobione bolidy. Ja się w sumie nie znam. Niech ktoś bardziej obeznany się wypowie.
9 sie 2017 17:43
Mateusz Guzowski napisał(a):
Rozumiem. Tak szczerze mówiąc sam niezbyt się ogarniam w tym XD Temu się pytam.
Dodane 9 sierpnia 2017 19:53:
Znalazłem plik tekstowy gdzie można różne opcje graficzne dobrać, ale tyle tam linijek tekstu że nie ogarniam. Ktoś może w tym się bawił i wie co i jak ?
Adrian Znosko napisał(a):
To byś już musiał pewnie mdoa modyfikować, bo tak są zrobione bolidy. Ja się w sumie nie znam. Niech ktoś bardziej obeznany się wypowie.
Mateusz Guzowski napisał(a):
A można wyłączyć za pomocą jakiegoś pliku "odbicia na karoserii"? Ponieważ te np. F1 2005 CTDP nie ma takich odbic i a te F1 2016 AL ma i podejrzewam że to może być źródło problemu. Ponieważ w F1 od codmasters też jak miałem odbicia na wysokich lagowało.
Adrian Znosko napisał(a):
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
Mam problem. Jak wgrywam np. F1 2005 CDTP albo F1 1999 WCP mod do rFactor mam na ultra 60FPS ale jak wgram F1 2016 AL to mam na niskich i wysokich tylko 20-25 FPS
Mod jest wymagający, nic nie zrobisz.
A można wyłączyć za pomocą jakiegoś pliku "odbicia na karoserii"? Ponieważ te np. F1 2005 CTDP nie ma takich odbic i a te F1 2016 AL ma i podejrzewam że to może być źródło problemu. Ponieważ w F1 od codmasters też jak miałem odbicia na wysokich lagowało.
To byś już musiał pewnie mdoa modyfikować, bo tak są zrobione bolidy. Ja się w sumie nie znam. Niech ktoś bardziej obeznany się wypowie.
Rozumiem. Tak szczerze mówiąc sam niezbyt się ogarniam w tym XD Temu się pytam.
Dodane 9 sierpnia 2017 19:53:
Znalazłem plik tekstowy gdzie można różne opcje graficzne dobrać, ale tyle tam linijek tekstu że nie ogarniam. Ktoś może w tym się bawił i wie co i jak ?
NAJBLIŻSZE SESJE
Runda 12
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Tor:
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Deszcz
Powietrze:
18 °C
Tor:
24 °C
PIĄ
23 °C
SOB
21 °C
NIE
24 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII GT
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |
04 | Adrian Babiński | 154 |
05 | Aleksy Mainusz | 145 |
06 | Marcel Pawiński | 136 |
07 | Patryk Topczewski | 78 |
08 | Kryspin Słomiński | 77 |
09 | Mateusz Guzowski | 69 |
10 | Maciej Paruch | 68 |